Tři skupiny žáků oživují klasické hry v jazyce C#

V kreativním prostředí moderního vzdělávání se studenti stále častěji zapojují do projektů, které rozvíjí jejich týmovou spolupráci a řešení reálných problémů. V rámci semináře programování v jazyce C# se tři skupiny žáků vydaly cestou tvoření aplikací. Každá skupina si vybrala projekt, který odrážel jejich technické schopnosti. 

Skupina Koutňák, Skopalík, Havlíček: SNAKE – Klasika s moderním přesahem

První skupina se rozhodla pro vytvoření formulářové aplikace kultovní hry SNAKE. I když se jedná o jednoduchou hru, tato skupina se rozhodla přinést do ní něco nového. 

Skupina Dostálík, Herodek, Hlavica: PONG – Návrat k legendě

Druhá skupina se rozhodla vydat na cestu nostalgie a vytvořit formulářovou aplikaci klasické arkádové hry PONG. Jejich aplikace nabídla hráčům hrát proti sobě navzájem.

Skupina Štěbra, Zdráhal, Daněk: Bludiště – Odvaha jít proti proudu

Třetí skupina se rozhodla pro jednodušší krok a vytvořili jednoduchou konzolovou aplikaci s názvem Bludiště.

Marketingová kampaň: Webové stránky, plakáty a letáky

Kromě samotného vytváření aplikací se všech tři skupiny pustily i do tvorby marketingové kampaně, která měla přilákat co nejvíce hráčů. Každá skupina vytvořila webové stránky obsahující informace o jejich hře, historii vývoje a možnost stažení. Vedle toho vytvořili i barevné a atraktivní plakáty a letáky.

Závěr: Úspěch, inovace a spolupráce

Projekty vytvořené těmito skupinami žáků nejen ukazují jejich technické schopnosti v programování, ale také jejich kreativitu, odvahu a schopnost pracovat v týmu. Každá skupina si vybrala odlišný koncept a přinesla do něj něco nového a zajímavého.